Dyrektor Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Głogowie Młp. informuje, iż w związku z przystąpieniem Gminy Głogów Małopolski do realizacji Programu mającego na celu zwiększenie szans osób niepełnosprawnych na prowadzenie bardziej samodzielnego i aktywnego życia pn. "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" – edycja 2025 finansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego, ogłasza nabór na stanowisko: asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością.

Osoby zainteresowane mogą składać wymagane dokumenty aplikacyjne osobiście w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z siedzibą przy ul. Fabrycznej 17, 36-060 Głogów Młp. (sekretariat, pok. 100, I piętro) lub drogą pocztową na w/w adres w terminie do 6 grudnia br. (piątek), godz. 14.30.

Usługi asystencji osobistej  mogą świadczyć osoby:

  • posiadające dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w następujących kierunkach: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęciowy, pielęgniarka, fizjoterapeuta; lub za zgodą realizatora Programu  w innych zawodach i specjalnościach o charakterze medycznym lub opiekuńczym lub
  • posiadające co najmniej 6-miesięczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu.

🔔Informacji o Programie udziela pani Bożena Organiściak, kierownik Działu Pomocy Środowiskowej MGOPS, tel. 17 789 7511.

 

Facebook.com X.com

Do pobrania